ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Wednesday, March 19, 2008

Time to sketch

Fra tid til annen liker jeg å kaste meg ut i en sketch utfordring.
Denne sketchen fra den tyske bloggen Stempelhütte likte jeg så godt at jegbare måtte prøve meg :)














Now and then I like to trigger a Sketch challenge. This Sketch from the german blog Stempelhütte was interesting so I gave it a try :)

1 comment:

Iris said...

Hallo Jo,
schön, dass du den Sketch noch verarbeitet hast. Deine Umsetzung gefällt mir sehr gut. Ich hoffe, dass du beim nächsten Sketch auch wieder mit dabei bist.

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard