ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Friday, May 23, 2008

Weekly Sketch

Jada jeg vet at jeg er seint ute, men bedre seint enn aldrig ;-) så her kommer Sketch for uke 21 fra Bastelwissen-Online

Yupp I know I'm late, but better late then never so here comes the Sketch for week 21 from Bastelwissen-Online
-------------------------------------------------------------------------------------------
Jaja ich weiss ich bin Spät dran, aber besser Spät als Nie so hier kommt der Sketch für die 21 Woche von Bastelwissen-Online

1 comment:

bitavin said...

Wow!
Deine Umsetzung des Sketches gefällt mir total gut!
Ein traumhaft schönes Papier hast Du verwendet!

LG
bitavin

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard