ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Monday, May 5, 2008

Weekly Sketch

Nå kom det an på å få sketchen for uke 18 i Bastelwisse-online ferdig i tide. Men jeg klarte meg såvidt .LOL

Really, this was two challenges in one. First to get the sketch due to week 18 from Bastelwissen-online ready to go, and second to get it ready in time.
( Time is a funny thing as the day has only 24 hours ) But i made it :)

2 comments:

Stempelhexe said...

Hallo Joanna,

einen tollen Blog hast Du gestsltet,
geföllt mir sehr gut und von deinen Arbeiten bin ich ganz begeistert.

Ganz liebe Grüße aus Bochum
Ulla

Pixeline said...

Hei, på chatten på mandag var du ute etter mønster på heklagardiner...kom over denne i dag på min vandring http://picasaweb.google.com/anacuadriello/Cortinas

Siden dette ikke hører under kortet du har laget, kan du bare slette denne kommentaren. Kortet var fint det :)

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard