ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Friday, June 6, 2008

My time to craft Callenge

Igjen en utfordring jeg ikke kunne stå imot.
Forutsetningen var å bruke brads eller eyelets, jeg bestemmte meg for brads.
Det var en slags tilfeldighet for jeg trengte et bursdagskort likevel, så ble det et " suspension " kort av det. ( Noenganger kommer ideene når jeg jobber med noe :)
Jeg brukte brad'sene for middelstykket av kortet.
Ta en tur over til Mytimetocraft og la deg inspirere
----------------------------------------------
Another great challenge which I could not leave my fingers off.
The requirement was to use eyelets or brads. I went for brads.
Actually the card is kind of a coincidence because I needed a birthday card anyway, and it turned into be a suspension card. ( sometimes my ideas comes as I go lol )
I used the brads for the corners of the centerpice.
Pop over and have a peek into the Mytimetocraft blog and get inspired
Photobucket

Wieder eine Herausforderung wo ich nicht wiederstehen konnte.
Die Vorgabe war Brads oder Eyelets zu benutzen, ich habe mich für Brads entschieden.
Eigentlich war die Karte ein Zufall weil ich so wie so eine Geburtstagskarte brauchte,und es ergab sich dass, die Karte sich in eine " Suspension " Karte verwandelte.( Ab und an kommen die Ideen wenn ich arbeite :) Die Brads habe ich für die Ecken des Mittelstückes benutzt.
Saust mal rüber zu Mytimetocraft und lasst Euch inspirieren.

3 comments:

Jo said...

Fantastic idea, the suspended circles look sooo effective! Thanks for joining in with the MTTC challenge, hope to see you again soon :o) Jo x

Lesley said...

Beautiful card - thank you for taking part in the MTTC challenge xxx

Inger said...

Hei Joanna! Nå er det snart helg igjen og jeg tar meg en liten bloggrunde for å se på alt det flotte som lages verden over. Trenger litt inspirasjon om dagen, for her er det heller labert på håndarbeidsfronten. Masse flott å se her inne hos deg c",)

Ønsker deg en super helg og så "snakkes" vi sikkert på mandag!
Klem fra Marihøna

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard