ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Saturday, July 19, 2008

Award for me

Jeg fikk denne flotte Utmerkelsen to ganger !! Fra Luetten og fra Goldi96 og jeg er stolt over
at jeg ble utvalgt. Tusen takk til dere to, jeg skal ta godt vare på den :)
Reglene er
:
1. Den Utvalgte kann plasere Awarden på sin blogg.
2. Link til personen som gav deg den.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Link til bloggene du nominerte.
5. Skriv en komentar på bloggene du nominerte.


Der er så mange flinke hobby bloggere der ute så jeg gir den til dere alle :)

-----------------------------------------------


I got this gorgeous Award twice from Luetten and Goldi96 I'm pretty proud of beeing chosen.
Thank you sooo much to the two of you, I'll keep it in honor.


The rules for this Award says:
1.The chosen person may put the Award on his/her blog
2. Link to the person who gave you the award.
3.Nominate at least 7 other blogs for the Award
4.Link to the blogs that you gave the Award.
5 Leave a comment on the blogs which you gave the award


There are so many awesome crafters out there, so I'll give this Award to everyone of you :)

-------------------------------------


Ich habe diesen tollen Award gleich 2x bekommen. Von Luetten und von Goldi96 , und bin Stolz darauf ausgewählt worden zu sein :) Tausend Dank an Euch beiden, ich werde gut darauf aufpassen.

Die Regeln für diesen Award lauten:
1. Der Gewinner darf das Logo auf seinen Blog stellen .
2. Verlinke die Person, die dir den Award verliehen hat .
3. Nominiere mindestens 7 Blogs .
4. Stelle die Links zu diesen Blogs ein .
5. Hinterlasse den Nominierten Nachrichten auf deren Blogs

Es sind so viele tolle bastler da Draussen, so ich gebe diesen Award an Euch alle :)

No comments:

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard