ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Saturday, October 11, 2008

Challenge#11 ## Skisse# 3



Kristine har laget en super skisse som ikke var lett for meg å jobbe med, for av en eller annen grunn har jeg det i hodet at kort skal ha kanter lol.Men her kommer kortet mitt for ukens challenge hos Sukkersott Det skal være rundt men også ha trekanter så grunnlaget av kortet er en gammal CD jeg har pimpet og benyttet meg av alt mulig dill dall som jeg ikke vet opprinnelsen av, men håper det går bra.Den blå firkanten under tilhører ikke kortet men ble bare lagt under for å få bildet tydeligere fram



Kristine made this gorgeous sketsh which was not easy for me to work with. I have the idea in my heat that cards has to have corners lol. But
here comes my card for the Sukkersott challenge this week. It has to be a circle but it also have to have triangles, so I used an old CD as a basis for the card and all kinds of stash which origin I have forgotten but I hope it's OK. The blue square does not belong to the card. It was put there to get a better pickture.

Krisine hat den tollen Sketsh gemacht mit welchem ich so meine Probleme hatte. Irgendwie habe ich es im kopf dass, karten Ecken haben sollen lol.
Aber hier kommt meine Karte für die dieswöchige Herausforderung bei Sukkersott Es muss Rund sein aber auch Dreiecke haben.Eine alte CD ist dir Grundlage, und dann benutzte ich Sachen wo ich die Herkunft von vergessen habe aber ich hoffe das ist OK. Der blaue Vierkant gehört nicht zur Karte, sondern wurde untergelegt um ein besseres Bild zu bekommen.

10 comments:

Maya said...

En herlig løsning på skissen,Joanna!
Så stilig med juletreet!

Takk for att du er med,
klem fra Maya :)

Sigrun said...

Så flott kortet ditt var. Flott løsning på skissa. Liker fargevalget ditt. Klem Sigrun

annes paperfun said...

Så flott julekort!Fint pyntet med spennende stæsj og så flott det juletreet er. Så koselig å komme inn i bloggen din, herlig julestemning!
Ønsker deg en flott dag og takk for at du deltar.
klem fra Anne

Bente said...

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Dette kortet var jo bare nydelig. Herlige farger og kreativ løsning med trekantene :)

Bente

Sylvia Blum said...

Ja, der Sketch ist wirklich nicht einfach ;-) Aber ich finde Du hast es toll gelöst und Deine Karte ist wundervoll! Vor allem dieses Tag (25.Dez.) gefällt mir total gut! Überhaupt gibt es so viel auf Deiner Karte zu entdecken :o) LG, Sylvia

eba said...

Skikkelig flott rundt kort! Likte fargene dine, og å lage et tre av trekantene er jo genialt! :)

oheidia said...

Kjempefint kort. Morsomt at litt av motivet stakk utenfor rundingen. hærlig løsning på kortskissa!

Kristine said...

Ååå så søtt dette julekortet var. Den tag'en vr jo bare så kul!
Tusen takk for at du brukte skissen min og for at du deltar på Sukkersøtt!
Klemmer fra Kristine

Gro said...

Hei.
Så fint kort du har laget. Skikkelig julekort.

milli said...

Dette var skikkelig stilig, Joanna! Jeg likte snømannen så utrolig godt, han ser så snill ut:)

Klem
Camilla

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard