ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Sunday, October 12, 2008

Super RAK !!!


Nå er det tidlig søndag morgen her og alt er fortsatt stille og rolig. Etter en total hektisk uke finner jeg endelig tid til å sette meg ned for å fortelle dere om den fantastiske RAK,en dere kan vinne på Sukkersott bloggen, sponset av Designer teamet.Den slutter Tirsdag den 14 Okt så det er fremdeles masse tid for dere til å jogge over der og være med på morroa ;) Lykke til.

It's early Sunday morning here and everything is still Quiet and calm after a total crazy week.So now I have time to sit down and tell you about the fantastic RAK going on over at the Sukkersott blog.It was sponsored by the Designer Team. Dead line is Tuesday Oct 14 so there is still lots of time for jogging over and have part in the fun ;) Good Luck to everyone.

Es ist früher Sonntag Morgen hier uns alles ist immernoch ruhig. Nach einer total verrückte Woche, habe ich Endlich Zeit mich hinzusetzen und Euch über den tollen RAK drüben beim Sukkersott Blog zu erzälen, gesponzert von das Designer Team. Es endet am Dienstag den 14 Okt, so Ihr habt immernoch genug Zeit um herüberzujoggen und mitzumachen. Viel Glück an alle.

1 comment:

Angella said...

Hei Joanna
Nå er jeg tilbake fra en liten ferie i Danmark...
Jeg vil gjerne bytte ATC med deg, men hvodan pleier man å gjøre det? (Er ny i gamet vettu..hehe)

Jeg har ikke laget et album på hjemmesiden ennå, men det er så mange av dine jeg kunne tenke meg:)


klem
Angella

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard