ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Saturday, December 20, 2008

Sukkersøtt Sin Julekalender.



Julekalenderen til Sukkersott skulle ha vært et absolutt " must " Men, * sukk * det blir ikke alltid tid til det man har lyst til. Etter Insatsene mine har jeg begynnt å trappe ned på aktivitetene, må jo samle noen krefter for å være halvveis akseptabel i julen og da ;)
Da jeg jo ikke kan være helt uten jobb og det står til liv her fremdeles, har jeg søkt meg ut noen av julekalenderens oppgaver. ( liksom for ikke komme ut av trening da Hehe ) Det blir langt ifra 24 som jeg gå ut i fra er målet men jeg har storkost meg om kveldene og det helt uten stress !!!!!! Så her er de oppgavene jeg har funnet en løsning på hittil.



2. Desember
Lag en egenlagd bakgrunn og bruk på kortet ditt.

3. Desember
Lag et kort i hvite toner. Hvitt, beige, krem, elfenben osv.

5 .Desember

Dekorer en fyrstikkeske.


12. Desember
I dag vil vi se kort med hjerter på


16. Desember

Lag et kort med stjerner på



17. Desember

Lag et julekort i rødt og grønt.

18. Desember

Kjappe i-siste-liten gaver

19.Desember

Lag et kort uten stempelmotiv.


21. Desember

Lag et kort inspirert av dette bildet under her. Du kan inspireres av så mangt; farger i bildet, noe motiv på bildet, stemningen, juletemaet.


23.Desember

Lag et nyttårskort til en venn eller en annen du er glad i.

24. Desember

Oppgave: I dag kan du lage akkurat det du vil.




5 comments:

Pia said...

Hvor er det nogle flotte bidrag til julekalenderen, nydelige allesammen. God lørdag aften

Claudia said...

Hallo Joanna,
ich wünsche Dir auch frohe Weihnachten, God Jul, Merry Christmas and all the best for the coming year!
Mange hilsen fra
Claudia

Hege-Annie Simonsen said...

Nydelige saker dette! :o)

Tuusen hjertelig takk til deg for nyttårskort og alt det andre som fulgte med i posten fra deg!! Det ankom i dag og jeg ble overveldet over allting!.. :D

Jeg antar at julehilsenen fra meg nådde fram?.. Håper inderlig det!! :o)

Ønsker deg et riktig godt, god helsebringende, fredelig - og ikke minst KREATIVT nytt, år!!!

Mange nyttårsklemmer fra meg til deg - jeg skal sende deg en mail etter hvert. :o) Kos deg masse!!

Unknown said...

HEI! Sorry it's been so long since my last visit/comment...been working on some genealogy! :P Norwegian Genealogy thanks to Ann! :P Happy New Year! Hope all is well! LOVE all the projects you posted btw!

Hege-Annie Simonsen said...

Så artig å se deg også som vinner hos Sukkersøtt! Må si jeg føler meg veldig heldig! :D

Ha ei fortsatt fin uke! Mange klemmer fra Hege

Btw - de små snøkrystallene slo kjempegodt an her hos meg - mulig jeg må ha flere etter hvert - hvilken produsent er det?.. :)

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard