ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Friday, January 30, 2009

Bilde utfordring fra Gro og Hege Annie

Jeg har blitt utfordret av Gro og HegeAnnie til en artig foto-utfordring.


Utfordringen går ut på:
Gå til mappen Mine Bilder-Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.-Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.-Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.-Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.



Det 6 bilde i den 6 mappen ble tatt i August 2005 på vår sensommertur til Niagara Falls.Denne turen kommer jeg aldrig til å glemme, vi ungikk alle Highways og reiste i moderat tempo. Besøkte museer fra imigrasjonstiden, Farmers Marked ( og fikk deilig nybakt brød ) Vi besøkte også Sheshegwani First Nation reservatet på Manitulin Island hvor man finner verdens største Tromme, Fredspipe og Dreamcatcher som også er oppført i Guinnes boken. Campet hvor det passet seg på veien og koste oss hele turen som tok omtrent 2 uker og er markert med rødt på kartet.Bildet " forestiller " min mann som tok seg en dukkert i Lake Erie. Den dagen hadde vi +30 grader C !!!

Før jeg kan gi denne utfordringen videre må jeg først finne ut hvem jeg "kjenner " som ikke har den.

No comments:

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard