ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Thursday, February 26, 2009

Art Pieces Valentine Swap 2009


Snakk meg om Express post !!!
Disse ATC'ene fra Art Pieces Valentine swappen skulle ha vært lagt ut for lenge siden, men jeg fikk dem ikke før nå.
Så her kommer begge deler, de jeg laget og de jeg fikk tilbake :)

Mine artistiske forsøk


Og her de nydelige ATC'ene jeg fikk tilbake fra:


Anne Catri,Lisbeth,Lise,Angella,Hanne. En kunne jeg ikke lese, men det skal jeg finne ut av ;)
Maria,Gro,Cathrine og Lena

4 comments:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter said...

Hey, der er en jeg har laga. Opp ned! *ler*

Godt de kom fram til slutt, da.

Hege-Annie Simonsen said...

Så søte og nydelige, alle sammen! :o) klem fra meg

Hege-Annie Simonsen said...

Jeg har en award til deg. La den ut i går, men glemte visst å si fra til de som er nevnt med navn! ;)

Ha en alle tiders søndag! Her skinner sola fra skyfri himmel. *klem*

Stempelhexe said...

Die sind allesamt traumhaft schön, meine Addy ist per Post unterwegs.

LG
Ulla

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard