ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Thursday, May 27, 2010

( MY ) New Hat


Det er ikke bare kort som blir til her i huset.
Jeg lager også våre egne Cowboyhatter for Country Music Events. Denne var egentlig min, men som dere kan se i videoen over, var Lou fort i vendingen til å erklære den sin egen ;)



Not only Cards are made in this house.
I also make our own Cowboyhats for Country Music events. This one was ment to be mine, but as you can see in the video above it didn't take Lou long to snagg it for his own collection ;)




Nicht nur Karten werden hier im Hause gemacht.
Ich mache auch unsere eigenen Cowboyhüte für Country Music Events. Dieser hier war Eigentlich meiner aber wie Ihr im Video Oben sehen könnt hat es nicht lange gedauert bis Lou ihn für sich beschlagnahmt hat ;)

5 comments:

Rosie said...

Hallo Joanna,
der würde mir auch gefallen, obwohl ich gar keine Hüte trage. Er würde sich wunderbar an der Wand machen (kicher). Eine wunderschöne Arbeit ist das.

Viele Grüße
Rosie

Stempelhexe said...

Den hätte ich Dir auch stibietzt, so klasse wie er geworden ist.

LG
Ulla

Rosinova said...

Huhu Joana, der Song gefällt mir super gut!!!!!!!!!Ich hätte gern die erste CD :-)))
Der Hut ist aber auch Spitze!!!!
Sowas würd mir auch gefallen!!!
LG Rosinova

Hege-Annie Simonsen said...

Så hyggelig å "se" deg igjen!!! Long time, no see!!! Håper alt står bra til! Superflott cowboyhatt - ingen tvil om at du har mange talenter!

Klemmer, Hege :)

Gry-Heidi said...

Knallstilig cowboyhatt ! Dette må da være litt av en jobb?
Ønsker deg ei fin helg :o)

Klem :)

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard