ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Sunday, July 11, 2010

CropStop July ATC Challenge # Christmas in July


Jøsses.....Jul i juli...er hva CropStop venter seg for denne månedes ATC Challenge. Hva gjør man så når jule stæsjen er gravet ned i kjelleren? Da må man finne på et eller annet ikke sant? Så dette ble da min løsning på " problemet " Stempelet er et digistamp fra Mo Mannings.




Holy Snowman.... Christmas in July...is the topic of this month's ATC Challenge at CropStop. So, what to do if the Xmas stash is digged down in the basement? Then you have to come up with another Idea right?. This was the way I thought I could solve the " problem "...The stamp is a digistamp of Mo Mannings



Heiliger Schneemann.... Weihnachten in Juli.... is das ATC Thema für diesen Monat bei CropStop. Was macht man bloss wenn der ganze Weihnachtskram im Keller verbuddelt ist? Dann muss man sich wohl was Einfallen lassen Gell? Dies wurde dann meine Lösung bei dem " Problem " Der Stempel ist ein Digistamp von Mo Mannings.


2 comments:

Benedicte said...

så stilig atc du har laget!
personlig så liker eg at det er juli, og ikke jul akkurat no....

klem :-)

Vicki said...

Joann, I love the video of your ATCs! Beautiful creations!

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard