ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Saturday, October 25, 2008

Blog Candy by Regina

Woow Regina hat einen tollen Candy auf ihrem Blog. Mitmachen kann jeder, unabhängig aus welchem Land ihr kommt. Ende des Candys ist Sonntag den 26.10.08...18.00Uhr CET. Also nix wie hin und mitmachen :)

2 comments:

Regina said...

hi Joanna
danke für deinen Besuch bei mir! Schön, dass wir so mal wieder in Kontakt kommen! Dein Blog gefällt mir sehr gut!
Wünsche dir viel Glück!
Regina

Hege-Annie Simonsen said...

Takk for hjelpen med bildene!! La inn ett nytt innlegg med dem riktig vei nå - det ser myyye bedre ut! Jeg må lære meg det knepet med å få det riktig med bildene - jeg vet jo ikke hvorfor de legger seg på siden, noen ganger!... :-/

Ønsker deg en fantastisk flott søndag!! KLEEEM! :oD

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard