ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Friday, November 7, 2008

Hand Made BY.......

Now, wouldn't you believe it ?
My personal name stamp which I use for my projects gave up on me !!!
Yup, right in time for Xmas business !!!! * grrrrrrrr*
I figured out, naaaahhhh, I'm not going out there bying a new one, I'm going to design myself a new tag just for Christmas.
And here is the result of my designing ride :)

Klart at noe måtte skje.
Mitt personlige navnestempel som jeg bruker til prosjektene mine ga opp !!!!
Og JA, sevfølgelig midt i julemaset !!! * grrrrrrrrrr *
Jeg grublet..... neiii jeg går ikke ut og kjøper ett nytt, jeg designer min egen tag spesielt for Julen.
Og her er resultatet av designer raidet mitt :)
Logo das etwas passieren würde.
Mein persönlicher Namensstempel welches ich für meine projekte benutze hat den Geist aufgegeben !!!
Und JA, Natürlich mitten in den Weihnachtsvorbereitungen !!! *grrrrrrrr *
Ich dachte mir...... Neneee, ich gehe da nicht heraus und kaufe mir eine neue, ich werde mein eigener Tag
Speziell für Weihnachten Entwerfen.
Und hier ist das Ergebnis vom meinem Designer raid :)

2 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Uffda! At det personlige navnestempelet skulle gi opp!... Men dette var jo kjempeflott! Lurt med egen design. Jeg har selv fundert på å lage noe sånt som har julemotiv. Enda mer inspirert ble jeg av å se dette flotte ditt!! :o)))

God helg, Joanna! :)

Gry-Heidi said...

Typisk at det skulle skje akkurat nå da.. Så smart med eget design, og dette ble jo mega flott !!
Ha en super lørdag :)

Klem, Gry-Heidi

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard