ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Sunday, November 9, 2008

Tagget igjen :)

Jeg ble tagget av GryHeidi , HegeAnnie og Gro. Tusen takk til dere jenter :)
Så her kommer 7 sannheter om meg selv som det skal være for en Bergenser mellom de 7 fjell hehe ( I alle fall med noen års mellomrom )

1. Jeg elsker den kanadiske vinteren, men jeg hater å grave fram bilen når snøfallet har vært som verst.
2. Det er ikke aktuellt for meg å gå forbi en butikk som " muligens " har noe jeg kunne bruke til kortlaging.
3. Jeg nyter adventstiden i fulle drag med min mann som ikke var vant til adventskrans, men som nå ikke vil være foruten.
4. Å være syk er noe av det verste jeg vet,da føler jeg meg totalt hjelpeløs.
5. Jeg kan sitte i timesvis med et prosjekt og glemme tid og sted helt og holdent.
6. Jeg er hoppende glad for at det finnes Internet, og jeg kan skravle i timesvis med barn og barnebarn i Europa
7. Er jeg en natur freak? Ja så absolutt. Enhver anledning blir nyttet til å oppholde seg utendørs sommers som vinters.

For øyeblikket vet ikke hvem jeg skal gi den videre til, så det må jeg tenke litt på først.

No comments:

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard