ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Tuesday, March 10, 2009

Årets overaskelse.....

fant jeg i postkassen i går fra Solveig Jeg ble så baff at jeg måtte bare sette meg rett ned.
Historien her er at jeg skrev en ørliten komentar til denne flotte ATC,en hennes.

Og hva gjorde hun???? Jo, hun sendte meg dette nyydelige kortet og min favoritt sjokolade Kvikk Lunsj

som desverre ikke overlevde dagen for den var så fristende. Og det verste av det hele var at jeg måtte dele den med mannen min. Til straff måtte han lære seg setningen " Ha en fin dag " på norsk, noe som lød som: " Håå enn fen dååg. " *ler *
Kjære Solveig, dette var en overraskelse jeg aldrig i livet skal glemme. Tusen, tusen takk til deg for dette.
You made my day !!!!!!!!!!

3 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Hehe! :D Så gøøy! Kvikk Lunsj er jammen godt, ja! Så herlig da! Tenker mannen din også synes det. ;) :)))

Ha ei fin uke videre! Kleeem

(Går stadig og speider etter postmannen, jeg! :D )

Solveig said...

Hei!!

Så kjekt posten kom fram!! :-)

Ha ei flott uke!!

Kort og Søm said...

Koslig post er alltid hyggelig!! :o)
Kvikklunsj er en favoritt for meg på denne årstiden,
hilsen Fredrikke :o)

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard