ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Tuesday, March 10, 2009

It's Candy Time

Benedicte sin Candy
Jenter, det er Candy time !!
Benedicte har en kjempeflott Blog Candy som frister. Hun feirer 8000 besøkende GRATULERER og vil vite hvilken kortform dere liker best. Min er forresten Criss- Cross kort. Candyen hennes varer til 31 Mars, så stikk innom bloggen hennes, mye fint å se der;)


Gro sin Candy

Gro er også ute med en fantastisk Candy og storfeirer 5000 besøk. GRATULERER Et besøk på hennes blog er spennende med alt det fine hun lager.

2 comments:

Gro said...

Så fint at du vil være med å feire. Og jeg hjelper deg gjerne med å nå 10000, for jeg er stagig innom.
Klem, Gro.

Benedicte said...

så koseligt at du ville vere med på candyen min

klem fra Benedicte

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard