ATC's

Sammler du ATC'S? Jeg bytter gjerne. Ta en titt i albumet mitt, ( du finner det her til venstre ) og og send meg en e-mail med kontaktadresse:)
Do you collect ATC's? I love to trade, so take a peek into my album, ( You'll find it right to your left hand side ) and send me an e-mail message with contact info :) ------------------------- Sammelst Du auch ATC's? Ich tausche gerne,so luscher mal in mein Album ( Du findest es gleich hier an der linken Seite ) und sende mir eine E-Mail mit Kontaktadresse:)

Friday, June 25, 2010

Weekly Challenge #24 - Vintage Images


Den ukentlige utfordringen hos CropStop heter " Vintage Images " og dette ble da mitt bidrag
Card Cover


This weeks Challenge at CropStop is " Vintage Images " and tis is my card

Card Inside

Die Herausforderung bei CropStop heisst diese Woche " Vintage Images" und hier ist meine Karte dazu.


Close Ups


4 comments:

Rosie said...

Wow Joanna, das ist eine traumhaft schöne Vintage-Karte geworden.

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.

liebe Grüße
Rosie

Gry-Heidi said...

Åh, så flott kort, Joanna ! Likte pynten din kjempegodt, og motivet er stilig !

Jeg er også imponert over hva det går an få ut av en trestubbe, helt utrolig !! Så flink han er :)

Ha en fin helg ! I dag skinner solen endelig fra skyfri himmel her :o)

Klem, Gry-Heidi :)

Stempelhexe said...

Na Joanna,

Du hast die Herausforderung aber excellent gemeistert, klasse.

LG

ulla

pecreative.de said...

Liebe Joanna,
da wird man ja gar nicht mehr fertig mit schauen........soooooooooo schön !!!
Eine wundervolle Karte

Liebe Grüße
Petra

Sokke Pinboard

Har du strikket sokker i det siste og vil like å vise åssen de ble ????? Null problem !!! Pinn bilde av dem på veggen min :) Du finner lenken under her. Jeg håper på mangen sokkebilder, så bare legg i vei. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Did you knit any socks lately and would like to show off your work ???? No problem !!! Pin a picture of them to my wall :) You'll find the link below. I hope for a lot of sock pictures, so go ahead.

virtual pinboard